پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۴۱۳۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵

نمایشگاه نقاشی یک هنرمند کودک در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شود

نمایشگاه انفرادی نقاشی «نمای زندگی» با نمایش آثار هنرمند کودک دایانا نریمانی در نگارخانه فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنرنمایشگاه نقاشی یک هنرمند نوجوان در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شود، نمایشگاه انفرادی نقاشی «نمای زندگی» با نمایش آثار هنرمند کودک دایانا نریمانی، سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه ساعت ۱۶ در نگارخانه شماره سه فرهنگسرای ارسباران گشایش و تا ۲۳ شهریورماه برپا خواهد بود.

دایانا نریمانی متولد ۱۳۹۶ در شیراز است؛ حضور در آکادمی هنر کودکان، اتمام دوره ارف و برگزاری ۳ کنسرت مشترک موسیقی از جمله فعالیت‌های هنری این هنرمند کودک تا به امروز است.

وی علاقه‌مند به قصه‌گویی و روایتگری با رنگ و نقاشی است. «نمای‌زندگی» عنوانی است که خود برای نمایشگاه انتخاب کرده است و همان‌طور که از عنوان نمایشگاه مشخص است، عاشق زندگی، مهربانی و دوست داشتن است.

نقاشی‌های به نمایش در‌آمده در این نمایشگاه، حاصل بخشی از تلاش یک ساله دایانا برای روایت داستان‌های ذهنی خود است که بر روی کاغذهای بازیافتی نقش بسته است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا ۲۳ شهریورماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ به نگارخانه شماره دو فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند.

نظر شما